|
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO |
|
|
|
|
Raport bieżący nr |
3 |
/ |
2014 |
|
|
|
|
Data sporządzenia: |
2014-12-12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skrócona nazwa emitenta |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KREDYT INKASO S.A. |
|
|
Temat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Utajnienie Informacji poufnej |
|
|
Podstawa prawna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Art. 57 ust. 1 Ustawy o ofercie - zawiadomienie o opóźnieniu informacji |
|
|
Treść raportu: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zarząd Kredyt Inkaso SA ("Emitent") działając na podstawie art. 57 ust. 1 ustawy z
dnia 29 lipca 2005 roku o ofercie publicznej i warunkach wprowadzenia instrumentów
finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych, a także
§ 2 ust. 1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 13 kwietnia 2006 roku w
sprawie rodzaju informacji, które mogą naruszyć słuszny interes emitenta, oraz sposobu
postępowania emitenta w związku z opóźnieniem przekazania do publicznej wiadomości
informacji poufnych informuje o opóźnieniu przekazania do publicznej wiadomości informacji
poufnej, którą stanowi zawarta przez Emitenta i jednostkę zależną Emitenta w dniu
12 grudnia 2014 r. pod warunkami zawieszającymi umowa koinwestycyjna (Umowa Koinwestycyjna).
Podanie w chwili obecnej informacji o zawartej Umowie Koinwestycyjnej, będącej umową
zawartą pod warunkami zawieszającymi, może naruszyć słuszny interes Emitenta, gdyż
mogłoby negatywnie wpłynąć na możliwość spełnienia się wszystkich warunków zawieszających,
a także pozycję konkurencyjną Emitenta w branży, w której prowadzi działalność.
W ocenie Emitenta, opóźnienie w przekazaniu powyższych informacji nie spowoduje wprowadzenia
w błąd opinii publicznej. Ponadto Emitent podjął wszelkie niezbędne kroki mające na
celu ochronę informacji poufnej w rozumieniu par. 3 do par. 6 Rozporządzenia Ministra
Finansów z dnia 13 kwietnia 2006 w sprawie rodzaju informacji, które mogą naruszyć
słuszny interes emitenta, oraz sposobu postępowania emitenta w związku z opóźnieniem
przekazania do publicznej wiadomości informacji poufnych.
Przekazanie informacji do Komisji Nadzoru Finansowego nastąpi najpóźniej do dnia 31
marca 2015 r., tj. zakładanego przez Spółkę terminu spełnienia warunków zawieszających. |
|
|
Wydawałoby się, że to taki piękny raport... Spółka jest taka otwarta i mówi nam o opóźnieniu...
Ale jednak chyba nie dla naszych oczu miał być pierwotnie ten raport. Takie raporty wysyłane są do Kancelarii DIA-S, czyli tej tajnej, przeznaczonej tylko dla oczu KNF.
Regulamin ESPI rozwiewa wszelkie wątpliwości. Paragraf 6 pkt 2 wyraźnie wskazuje, jak publikuje się
raporty z podstawy art. 57 ust. 1 Ustawy o ofercie, tej na którą powołała się spółka.
Potwierdza tę tezę fakt, że raport nosi
numer z odrębnej numeracji. Nie ma numeru 45/2014, który powinien być kolejnym dla raportu publicznego. Otrzymał numer
3/2014. Do tej pory nie został też umieszczony na stronie Relacji Inwestorskich banku.
Ale skoro operator ESPI puszcza raport
o godzinie 00:06 to czego się spodziewać? Większość ludzi o takiej porze śpi. To jest pora popełniania błędów.
Dzięki temu jednak zupełnie niechcący dowiedzieliśmy się o poufnej, negocjowanej właśnie umowie. Dostaliśmy finansową przystawkę, przedsmak tego, czego dowiemy się w marcu 2015. Dobrze, że
raport jest właściwie przygotowany, a nie tak, jak ten opisywany ostatnio w
"Duda i dziwne zaufanie do knf". W przeciwnym razie dowiedzielibyśmy się wszystkiego i nie byłaby to przystawka, a danie główne.
Ale
umowę pewnie szlag by trafił, więc danie główne mogłoby pójść z dymem. Na razie więc mamy jedynie czkawkę po przystawce...
---------
P.S.
Po kilku godzinach, o 14:15 tego samego dnia, bank przyznał, że popełnił błąd.
"W związku z omyłkowym przekazaniem (błąd operatora systemu ESPI) w dniu 13 grudnia
2014 r. do publicznej wiadomości (zamiast do kancelarii niepublicznej KNF) zawiadomienia
o opóźnieniu przekazania do publicznej wiadomości informacji (...)."
Pod tym linkiem cały
raport wyjaśniający.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Co o tym sądzisz?